Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie?

Ruch organiczny to ruch na witrynie internetowej, generowany przez użytkowników, którzy trafili na stronę za pomocą wyników wyszukiwania wyświetlanych przez wyszukiwarki internetowe. Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie i poprawić realnie sprzedaż? Podpowiadamy!

Sposób jak zwiększyć ruch organiczny

Ruch na witrynie może być generowany również poprzez odnośniki zawarte na innych stronach, media społecznościowe, pocztę e-mail oraz wejścia bezpośrednie. Aby zwiększyć ruch organiczny na stronie, konieczna jest znajomość technik pozycjonowania, zdobywania linków zwrotnych dla strony, publikowanie atrakcyjnych treści wysokiej jakości oraz analiza słów kluczowych.

Postaw na promocję i strategię linków zwrotnych!

Aby zwiększyć widoczność w sieci, warto pozyskiwać linki zwrotne oraz udzielać się w mediach społecznościowych. Tzw. backlinks to linki zwrotne, które prowadzą do danej witryny z innego serwisu. Im więcej linków zwrotnych wysokiej jakości, tym lepsze jest pozycjonowanie strony w Internecie, ponieważ witryna osiąga wyższy Page Rank. Z kolei promocja w mediach społecznościowych pozwala szybko i skutecznie komunikować się z klientami oraz reagować na ich potrzeby.

Jak zwiększyć ruch organiczny na stronie? Wezwij klientów do działania!

Aby zwiększyć ruch na stronie, warto prowokować treścią i zachęcać klientów do działania. W tym celu powstał między innymi przycisk „Call to Action” (w skrócie CTA). To jeden z najważniejszych elementów strony www, ponieważ zawiera link, który przekierowuje zainteresowanego klienta bezpośrednio w miejsce docelowe – zapisuje go do newslettera, odsyła do zamówienia lub do oferty z najnowszą promocją. Aby Call to Action należycie pełniło swoją funkcję, przycisk ten musi się rzucać w oczy i kusić klienta atrakcyjnymi korzyściami, jakie wynikną z jego działania.

Wywołaj u klientów emocje!

Zaangażowanie klienta możesz wywołać między innymi poprzez storytelling (opowiadanie historii). To bardzo skuteczne rozwiązanie marketingowe, ponieważ wywołuje u nich klientów emocje. Im bardziej autentyczne treści i ciekawa historia, tym większe zainteresowanie daną marką i jej produktami, warto wykorzystać potencjał storyttelling w planowaniu strategii promocyjnej marki.

Jak tworzyć angażujące treści i wypromować swój biznes? Służymy pomocą, pomożemy Ci stworzyć stronę, która będzie dla Ciebie zarabiać!

Szukasz pomocy?

Napisz do nas.