Koszt pozycjonowania sklepu internetowego

Zastanawiasz się nad usługami SEO? 🔍 Zanim zaczniesz szukać oferty dla swojej firmy zobacz jaki jest koszt pozycjonowania sklepu internetowego 🛒 w Google.

E-commerce

Pozycjonowanie to stosunkowo łatwy sposób na promocję biznesu w sieci. Skuteczne efekty przynosi zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych gdzie za pomocą kodów Google Analytics możemy przeanalizować proces zakupowy klienta oraz opłacalność kampanii SEO. Na jaki koszt pozycjonowania sklepu internetowego należy przygotować się chcąc skorzystać z naszych usług?

Pozycjonowanie e-sklepu

Na początek warto przypomnieć jakie działania obejmuje kampania SEO w naszym wykonaniu dla sklepu internetowego:

  • optymalizacja platformy e-commerce,
  • realizacja strategii linkowania,
  • content marketing, czyli blogowanie,
  • analityka odwiedzin na sklepie,
  • konfiguracja narzędzi Google,
  • wsparcie i doradztwo,
  • szkolenie z pozycjonowania.

Chociaż zakres działań jest bardzo zbliżony do np. usługi pozycjonowania WordPressa to jednak w rzeczywistości kampania SEO dla sklepu internetowego jest znacznie bardziej skomplikowanym i długotrwałym procesem. Na taką sytuację składa się kilka czynników m.in. wiele różnych platform e-commerce dostępnych na rynku oraz różnorodność branż, co za tym idzie produktów i usług.

To właśnie te dwie kwestie znacząco wpływają nasz kosz pozycjonowania sklepu internetowego, zarówno w Google jak i innych wyszukiwarkach internetowych.

Kampania SEO

Na ostateczną cenę kampanii SEO wpływ ma również wybór oferty przeze klienta. Mamy tutaj na myśli takie elementy jak ilość fraz kluczowych, okres trwania umowy, czy też oczekiwane efekty (w przypadku rozliczania w modelu premiowym). W przypadku samej optymalizacji, sklep internetowy również wymaga znacznie większej wiedzy oraz ilości czasu, dlatego stawki oferowane dla branży e-commerce są wyższe niż w przypadku stron internetowych.

Dla firm decydujących się na pozycjonowanie sklepu internetowego dostępne są również dodatkowe usługi SEO w naszej ofercie np. content marketing, który pozwala na pozycjonowanie fraz z długim ogonem. Niektóre firmy również chętnie decydują się na indywidualnego konsultanta, który oferuje dedykowane wsparcie. Wszystko to podnosi również ostateczny koszt kampanii.

Koszt pozycjonowania sklepu internetowego

Na jaki więc koszt pozycjonowania e-sklepu musimy przygotować się wybierają ten sposób reklamowania w sieci? Skuteczne działania możliwe są przy minimalnym budżecie 1 000 zł netto, jednak chcąc znacząco zwiększyć ruch w sklepie internetowym należy wziąć pod uwagę wyższe pakiety. Od 2 000 do 4 000 zł netto możemy otrzymać kampanię SEO, która nie tylko obejmie wszystkie wspomniane działania oraz dodatkowe usługi, ale również całkowicie zwróci koszt inwestycji. Jak to możliwe?  Wspomniany kod konwersji e-commerce pozwala w łatwy sposób sprawdzić ile zysku przynosi nam pozycjonowanie.

Dla najbardziej wymagających klientów przygotowujemy również indywidualne oferty cenowe. Budżet przekraczający 4 000 zł netto zazwyczaj obejmuje bardzo dużą ilość fraz kluczowych oraz dodatkowe prace np. programistyczne.

Zobacz nasz artykuł Wzrost sprzedaży o 409% – Case Study pclider.pl i sprawdź jak wiele możesz dzięki nam zyskać. A gdy pojawią się dodatkowe pytania 👉 napisz lub zadzwoń do nas.