1666 wyświetlenia
438 wyrazów
White Hat SEO

White Hat SEO

Przeczytasz w 2 minuty i 11 sekund 2019.01.03 | Aktualizacja: 2023.06.18
White Hat SEO

Pozycjonowanie to szereg działań, których głównym celem jest uzyskanie wyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Na czym polega White Hat SEO? Jak dobrze pozycjonować stronę?

White Hat SEO – jak dobrze pozycjonować stronę?

White Hat SEO to techniki pozycjonowania zgodne z wytycznymi Google dla webmasterów. Działania te mają poprawić atrakcyjność i wartościowość witryny zarówno dla czytelników, jak i robotów wyszukiwarek internetowych. Dzięki stosowaniu White Hat SEO witryna ma szanse uzyskać wysoką pozycję w wynikach wyszukiwań i zwiększyć zasięgi w sieci. To profesjonalne działanie, które w perspektywie długofalowej przynosi ogromne korzyści dla strony internetowej i pozwala na uzyskanie wartościowego, organicznego ruchu.

Przeciwieństwem White Hat SEO są tzw. techniki Black Hat SEO. To działania, które mogą się przyczynić do nałożenia przez Google sankcji w postaci założenia na stronę specjalnego filtra, który będzie zmniejszał na niej ruch lub nawet usunięcia strony z indeksu. Jakie techniki dobrego pozycjonowania warto znać i regularnie stosować?

Przykładowe techniki White Hat SEO

Jeśli chcesz wypozycjonować stronę zgodnie z akceptowalnymi przez Google zasadami, warto poznać techniki etycznego pozycjonowania.

#1 Publikowanie wartościowych treści

Strona internetowa, która jest użyteczna i wartościowa dla czytelników, zachęca do częstszych odwiedzin i generuje naturalne, organiczne linki. Publikowane treści powinny być unikalne, atrakcyjne i o wysokiej jakości merytorycznej, tak, by zbudować wizerunek firmy jako eksperta w danej dziedzinie.

#2 Optymalizacja treści strony

Aby strona była widoczna w sieci, nie wystarczy uzupełniać jej wartościowymi treściami. Jej układ musi być także przejrzysty i czytelny. W tym celu należy stosować nagłówki H1 – H6 oraz używać akapitów i punktorów, które ułatwią internautom przeglądanie jej treści.

#3 Optymalizacja kodu strony

Na widoczność witryny w sieci wpływają między innymi takie czynniki, jak

  • Szybkość ładowania
  • Cachowanie treści
  • Elementy dynamiczne
  • Responsywność

Nieczytelność strony lub problemy z jej obsługą na komputerach i urządzeniach mobilnych mogą wpłynąć negatywnie na jej pozycję w wynikach wyszukiwań. W naturalny sposób również zniechęci to czytelników do odwiedzin i przebywania na stronie.

#4 Optymalizacja pod kątem słów kluczowych

Liczba oraz dobór słów kluczowych to bardzo ważny element SEO. Nie należy jednak upychać fraz kluczowych na siłę, ani w tytule ani w meta description, ani tym bardziej w treści publikowanych wpisów.

Sprawdź także nasz artykuł, dzięki któremu dowiesz się, jak wypromować sklep internetowy, zgodnie z zasadami etycznego pozycjonowania.

Jesteśmy by pomagać

Skorzystaj z natychmiastowej pomocy ekspertów WordPress. Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i opisz nam swój problem lub to czego potrzebujesz.

Nazwa firmy
Sirius Pro

Dane firmy
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Identyfikator
PL 9111958679
Zgody i prywatność
Sprawdź i wybierz, które dane może przechowywać ta strona internetowa w plikach cookies, pamięci lokalnej i sesji przeglądarki internetowej
Podstawowe funkcjonowanie strony Do poprawnego korzystania z tej strony wymagane jest anonimowe przechowywanie niektórych danych dotyczących jej wyglądu oraz sposobu działania