1466 wyświetlenia
363 wyrazów
Jak wypromować sklep internetowy

Jak wypromować sklep internetowy

Przeczytasz w 1 minuta i 48 sekunda 2018.10.13 | Aktualizacja: 10 miesięcy temu
Jak wypromować sklep internetowy

Jak dotrzeć do nowych klientów? Jak wypromować sklep internetowy? Z jakich narzędzi skorzystać? Mamy dla Ciebie kilka istotnych porad, z których warto skorzystać. Zapraszamy do lektury!

1. Jak wypromować sklep internetowy? Uruchom newslettera!

Jak wypromować sklep internetowy? Warto od samego początku budować bazę klientów. Odpowiednio przygotowany (i zgodnie z zasadami RODO) newsletter może skutecznie zachęcić do ponownych zakupów. Tytuły maili powinny być chwytliwe, warto również organizować cykliczne akcje promocyjne oraz nobilitować klientów, którzy dodadzą się do newslettera.

2. Jak wypromować e-sklep? Zoptymalizuj stronę pod kątem SEO!

Działania SEO to jedna z najszybciej rozwijających się form marketingu internetowego, mająca na celu zwiększenie widoczności marki w sieci i pozyskiwanie nowych klientów. Na działania SEO najczęściej składają się dobór trafnych słów kluczowych i fraz, wymiana linków zwrotnych, dopasowanie elementów strony do aktualnych algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz optymalizacja kodu. Aby strona była faworyzowana przez popularne wyszukiwarki internetowe, powinna zawierać unikalne treści o wysokiej jakości, przydatne i wartościowe dla czytelników. Pierwsze efekty działań SEO widać już po 3-4 miesiącach pozycjonowania strony, warto zlecić to zadanie specjaliście.

3. Prowadź firmowego bloga, by rozszerzyć wpływy w sieci!

Firmowy blog to obecnie jeden z najlepszych sposobów na umocnienie wizerunku marki w sieci. Zastanów się, jakie pytania mogą się nasuwać Twoim klientom i na ich podstawie opracuj content bloga. Dzięki temu dasz klientom nie tylko produkt, ale i wartościową branżową wiedzę i wzrośnie uznanie Twojej marki w oczach internautów.

4. Postaw na reklamy w formie e-video!

Badania dowiodły, że ponad 90% konsumentów uważa, że filmy są pomocne w decyzjach zakupowych, a marki, które publikują dużo materiałów video dotyczących swoich produktów, są bardziej rzetelne i wiarygodne. Mile widziane są webinary o charakterze edukacyjnym oraz materiały video prezentujące, w jaki sposób można używać danego produktu i gdzie znajduje on najlepsze zastosowanie.

Potrzebujesz więcej porad lub wsparcia przy promocji sklepu internetowego? Skontaktuj się z nami, a my pomożemy Ci zarabiać w sieci.

Jesteśmy by pomagać

Skorzystaj z natychmiastowej pomocy ekspertów WordPress. Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i opisz nam swój problem lub to czego potrzebujesz.

Nazwa firmy
Sirius Pro

Dane firmy
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Identyfikator
PL 9111958679
Zgody i prywatność
Sprawdź i wybierz, które dane może przechowywać ta strona internetowa w plikach cookies, pamięci lokalnej i sesji przeglądarki internetowej
Podstawowe funkcjonowanie strony Do poprawnego korzystania z tej strony wymagane jest anonimowe przechowywanie niektórych danych dotyczących jej wyglądu oraz sposobu działania