1933 wyświetlenia
677 wyrazów
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Przeczytasz w 3 minuty i 23 sekundy 2018.10.15 | Aktualizacja: 10 miesięcy temu
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym

Prowadzenie sklepu internetowego na ciągle zmieniającym się rynku e-commerce to duże wyzwanie. Co zrobić, gdy ruch w sklepie jest niewielki? Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Zapraszamy do lektury!

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Zadbaj o jego promocję

Sklepy internetowe istnieją przede wszystkim w sieci i to właśnie w sieci znajduje się nowych klientów. Sam fakt, że e-sklep istnieje, nie wystarczy, by zaczął on odnosić sukcesy sprzedażowe. Aby tak się stało, musisz zadbać o należytą promocję!

Przykładowe działania promocyjne to:

  • współpraca z influencerami
  • wykorzystanie potencjału reklam video
  • akcje promocyjne i konkursy mające na celu zaangażować nowych odbiorców
  • sprawny newsletter
  • atrakcyjny program lojalnościowy
  • liczne konkursy dla klientów
  • aktywna promocja za pomocą kanałów social media (Facebook + Instagram)

Jak więcej sprzedawać? Zadbaj o najwyższą jakość obsługi

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym długotrwale? Dobry sklep internetowy to sklep, w którym zakupy są proste i intuicyjne. Zadbaj o to, by oferowane przez Ciebie produkty były najwyższej jakości, informuj o kosztach dostawy i zasadach zwrotu, zapewnij klientom także profesjonalną obsługę i live chat, za pomocą którego będą mogli rozwiać ewentualne wątpliwości.

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Zainwestuj w najnowsze technologie!

Jedną z najnowszych technologii, które świetnie sprawdzają się w e-commerce, są systemy ERP. Dzięki oprogramowaniu ERP możesz poprawić takie aspekty działalności sklepu internetowego, jak:

  • Relacja z klientem i obsługa
  • Budowanie firmowej bazy kontaktów, kontrahentów, produktów i usług
  • Zarządzanie pracownikami
  • Zarządzanie magazynem i dostawami

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Postaw na content marketing!

WordPress na dobre zadomowił się w branży e-commerce. Z wykorzystaniem tego systemu CMS można tworzyć efektowne wizytówki internetowe, rozbudowane strony internetowe, ciekawe firmowe blogi oraz sklepy internetowe. Dlaczego warto postawić na WordPress? Platforma ta jest bezpieczna, darmowa, intuicyjna i łatwa w obsłudze, a także łatwa do zoptymalizowania pod kątem SEO.

Przeczytaj koniecznie ten artykuł, aby dowiedzieć się ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego.

WordPress + WooCommerce

Jak wykorzystać potencjał WordPress, by stworzyć atrakcyjny sklep internetowy? Warto zainteresować się rozszerzeniem WooCommerce. To wtyczka dedykowana specjalnie dla właścicieli sklepów internetowych. Rozszerzenie WooCommerce pozwala przekształcić bloga lub stronę internetową w sprawnie działający sklep internetowy, wtyczka ta jest darmowa i dostępna w polskiej wersji językowej. WooCommerce umożliwia uruchomienie na stronie koszyka produktów, pozwala także na zintegrowanie biznesu z zewnętrznymi systemami płatniczymi i firmami kurierskimi. Jeśli prowadzisz już bloga w oparciu o WordPress, instalacja WooCommerce zajmie Ci dosłownie kilka sekund!

Jak zwiększyć sprzedaż? Zadbaj o optymalizację SEO

Optymalizacja strony internetowej zgodnie z zasadami SEO to szereg zasad i działań, mających na celu poprawienie widoczności witryny w Internecie. Dzięki odpowiedniemu pozycjonowaniu Twój sklep będzie się pojawiał wyżej w rankingach wyników wyświetlanych przez popularne wyszukiwarki internetowe i na Twoją stronę będzie trafiało więcej nowych, zainteresowanych klientów!

Jakie są najważniejsze czynniki, które mają wpływ na pozycjonowanie strony?

  • Treść strony oraz frazy kluczowe pojawiające się w tekście
  • Współczynnik odrzuceń
  • Sygnały społecznościowe

Zobacz także: Najlepsze platformy e-commerce [Ranking]

Podsumowanie

Podstawowe zasady skutecznej sprzedaży w e-commerce to dobra strategia prowadzenia firmy, promowanie witryny w sieci, ciągłe aktualizowanie oferty, dbanie o rzetelny i przejrzysty wygląd strony internetowej oraz zapewnienie klientom wysokiej obsługi. Aby rozszerzyć wpływy, warto postawić na nowoczesne metody, takie jak wielofunkcyjny system ERP, który będzie wsparciem w codziennej pracy oraz firmowy blog WordPress, który będzie zwiększała zasięgi sklepu w sieci i tym samym napędzał zyski sprzedażowe.

Szukasz specjalistów od WordPress? Chcesz postawić firmowego bloga, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Służymy pomocą, pomożemy Ci stworzyć stronę, która będzie dla Ciebie zarabiać!

Jesteśmy by pomagać

Skorzystaj z natychmiastowej pomocy ekspertów WordPress. Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i opisz nam swój problem lub to czego potrzebujesz.

Nazwa firmy
Sirius Pro

Dane firmy
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Identyfikator
PL 9111958679
Zgody i prywatność
Sprawdź i wybierz, które dane może przechowywać ta strona internetowa w plikach cookies, pamięci lokalnej i sesji przeglądarki internetowej
Podstawowe funkcjonowanie strony Do poprawnego korzystania z tej strony wymagane jest anonimowe przechowywanie niektórych danych dotyczących jej wyglądu oraz sposobu działania