Google Analitic – zarabiaj na cudzych błędach

Google Analitic to popularna, choć błędna pisownia znanego i cenionego narzędzia Google Analyitcs. Podobne błędy w internecie pojawiają się bardzo często, a ich umiejętne wykorzystanie może przynieść obu stronom korzyści.

Google

Jeżeli czytasz ten artykuł to najprawdopodobniej szukałeś informacji w Google wpisując frazę Google Analitic zamiast Google Analytics. Chociaż błąd ten wydaje się nie mieć znaczenia, to jednak dosyć często użytkownicy popełniają podobne błędy w internecie szukając potrzebnych informacji. Dotyczy to to również adresów URL dla znanych domen.

W tym artykule dowiesz się w jaki sposób skorzystać na błędnej pisowni w Google oraz jak ochronić swoją stronę internetową przed działaniami konkurencji. Powiemy wam także, dlaczego Google Analitic to dobra fraza kluczowa na prowadzenie kampanii SEO.

Google Analitic

Analytics to w wielkim skrócie usługa Google, która umożliwia śledzenie oraz analitykę zachowań użytkowników w obrębie naszej witryny internetowej. Usługa GA jest całkowicie darmowa zarówno dla osób prywatnych jak i firm. Pozwala na generowanie prawie 100 rodzajów raportów analitycznych, możliwość segmentacji według źródła ruchu, zachowania lub danych demograficznych, eksport danych do wielu formatów, integrację z narzędziem AdWords i platformami e-commerce. Google Analitic (sic!) dostępne jest także w kilkudziesięciu krajach i językach na świecie, co czyni je najpopularniejszym narzędziem analitycznym.

Dla specjalisty z branży pisownie Google Analitic kłuje w oczy, jednak dla wielu osób nazwa ta wydaje się być poprawna. Wynika to z faktu, że jej zapis w formie fleksyjnej jest dużo prostszy dla internautów, którzy cenią sobie drogę na skróty.

A jak powiedział Joseph Goebbels:

Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą.

Sprawia to, że Google Analitic jest nie tylko błędną pisownią, ale także popularną w Google frazą kluczową, która może wygenerować dodatkowy ruch na naszej stronie.

Google Analitic – SEO

Miesięcznie internauci prawie 10 tysięcy razy wyszukując w Google informacje na temat Google Analytics za pomocą wyrażenia Google Analitic. Jest to całkiem spora liczba biorąc pod uwagę ilość klientów, których możemy pozyskać spośród tej liczby. Dodając do tego małą liczbę konkurencji, długość frazy oraz dostępność domen takich jak google-analitic.pl lub googleanalitic.com (kto reklamuje się na frazę Analitic?) otrzymujemy gotową kampanię SEO lub AdWords dla firm z branży marketingu internetowego.

W skali globalnej ilość wyszukiwań rośnie dziesięciokrotnie. Przy prawie 100 tysiącach wyszukiwań miesięcznie współpraca z naszą firmą przyniesie Twojej stronie internetowej wielotysięczny ruch organiczny z Google. A wraz z nim setki nowych klientów oraz nieograniczoną w żaden sposób reklamę. Brzmi co ciekawie, prawda?

W internecie istnieje wiele podobnych fraz kluczowych odnoszących się także do innych branż. Ich odnalezienie wymaga czasu, jednak pozwalają one na prowadzenie skutecznej kampanii SEO i generowanie wysokiej ilości odwiedzin w stosunkowo niskim czasie.

Fraza Google Analitic jest zatem idealnym przykładem na to jaką rolę we współczesnym świecie odgrywa informacja. Jedyne czego potrzebujemy to je znaleźć. 🤓 Przydaje się to zwłaszcza jeżeli dotyczy to naszych produktów, usług lub marki.

Google Analitic – URL

Często błędna pisownia zbliżona do frazy Google Analitic wynika z wielu różnych przyczyn, do których możemy zaliczyć m.in.:

  • błędną odmianę wyrazu,,
  • zapis w formie fonetycznej,
  • spolszczenie zagranicznych słów,
  • zamianę kolejności znaków,
  • podmianę na podobne litery.

O tym jak kosztowne mogą być literówki oraz dlaczego chętnie wykorzystuje je konkurencja pisaliśmy w naszym artykule O nowej domenie słów kilka przy okazji zakupu domeny siriuspro.eu. Wymienione błędy w linkach URL są zatem nie tylko wynikiem przypadku, ale często zamierzonym działaniem konkurencji.

W branży SEO osoby wykorzystujące podobne metody nazywane są Black Hat. Dzieje się tak w sytuacji, gdy świadomie i celowo hakerzy działają na szkodę innej firmy lub instytucji. Z tego powodu w celu ochrony właśności, znane i duże korporacje posiadają na własność wiele wariacji tej samej domeny. Chroni ich to w dużej mierze przy wykorzystaniem błędów internautów przez konkurencję.

Wystarczy, że wpiszesz teraz w pasku adresu domenę mbnak.pl, aby zobaczyć, że w efekcie końcowym trafisz na stronę mBanku. Gdy jednak wpiszemy błędnie adres mbnank.pl trafimy już na witrynę pełną reklam i płatnych linków (również wspieranych przez konkurencję), która generuje miesięcznie około 11 tysięcy odwiedzin. Całkowicie za darmo.

Temat popełnianych błędów w linkach URL oraz wyszukiwaniach jest powszechnie znany, jednak jak widać, każdy kij ma dwa końce. Stosując różne podejścia do problemu oraz własną kreatywność możemy zrobić użytek z cudzych błędów na korzyść naszej firmy oraz użytkowników, którzy zamiast witryny pełnej reklam łatwo odnajdą potrzebne informacje.

Podsumowanie

Mając świadomość błędów, które popełniają nasi klienci możemy w pełni odzyskać ruch na stronie, zyskać nowe kanały sprzedaży oraz chronić firmę przed szkodliwymi działaniami konkurencji. Korzystając z tych informacji w połączeniu ze skuteczną kampanią SEO w naszym wykonaniu szybko i skutecznie zyskasz wartościowy ruch w postaci tysięcy unikalnych kliknięć w miesiącu.

Pozostań zatem po jasnej 😇 stronie mocy, a zdobytą w tym artykule wiedzę wykorzystaj w szlachetnych celach. A gdy będziesz już gotów, aby zarabiać w internecie napisz do nas i dowiedz się co w Sirius Pro możemy dla Ciebie zrobić. 🤓💹