2144 wyświetlenia
377 wyrazów
Facebook Messenger dla firm

Facebook Messenger dla firm

Przeczytasz w 1 minuta i 53 sekunda 2019.04.03 | Aktualizacja: 10 miesięcy temu
Facebook Messenger dla firm

Messenger to aplikacja, która umożliwia komunikowanie się w czasie rzeczywistym, zarówno w celach prywatnych, jak i w celach biznesowych. W ten sposób klienci mogą się w jeszcze prostszy sposób skontaktować z firmą. Jak wykorzystać Facebook Messenger dla firm? Podpowiadamy!

Facebook Messenger dla firm – jak to działa?

Facebook Messenger dla firm to przede wszystkim przydatne narzędzie służące do komunikacji. Z jego poziomu można odpowiadać na pytania, umawiać się na spotkania biznesowe, a także rozwiązywać problemy klientów. Niezależnie od wielkości firmy warto posiadać w teamie specjalistę ds. obsługi klienta, który będzie także obsługiwał komunikację za pomocą Facebook Messenger.

Inne rozwiązanie to zainwestowanie w inteligentnego chatbota lub ustawienie autorespondera o uniwersalnej treści, np. „Dziękujemy za wiadomość. Wkrótce skontaktuje się z Państwem przedstawiciel ds. obsługi klienta. Prosimy o chwilę cierpliwości”. Aby utrzymać wskaźnik udzielania odpowiedzi na wysokim poziomie, warto także skorzystać z funkcji Wiadomość o nieobecności. To komunikat, który jest wysyłany poza godzinami pracy firmy.

Facebook Messenger dla firm – jak zbudować z jego pomocą profesjonalny wizerunek marki?

Messenger to nie tylko chat. To także duże możliwości reklamowe. Jedną z nowszych opcji, jakie oferuje Messenger, jest możliwość wyświetlania reklam na ekranie głównym aplikacji, tuż obok sekcji z aktywnymi osobami. Reklamy można wyświetlać wśród aktualności, a także w oknach rozmowy, wybranym użytkownikom (np. tym, którzy już kontaktowali się z firmą w jakiejś sprawie). Możliwe jest także tworzenie relacji – krótkich, 24-godzinnych spotów reklamowych, które mogą być przeglądane przez użytkowników aplikacji.

Facebook Messenger dla firm – integracja ze stroną internetową

Aby wykorzystać w pełni potencjał Messengera, warto poinformować klientów, o tym, że mogą się z Tobą porozumieć za pomocą tej aplikacji. W tym celu zainstaluj wtyczki do czatu i dodaj odpowiednie przyciski na swojej stronie internetowej.

Warto dodać także na fanpage’u przycisk Call To Action (wezwanie do działania), który po kliknięciu otwiera od razu okno konwersacji. W ten sposób znacznie skrócisz czas poszukiwań klientom, którzy chcą się skontaktować z Twoją firmą!

Jesteśmy by pomagać

Skorzystaj z natychmiastowej pomocy ekspertów WordPress. Wyślij nam wiadomość za pomocą formularza kontaktowego i opisz nam swój problem lub to czego potrzebujesz.

Nazwa firmy
Sirius Pro

Dane firmy
ul. Grzybowska 87
00-844 Warszawa

Identyfikator
PL 9111958679
Zgody i prywatność
Sprawdź i wybierz, które dane może przechowywać ta strona internetowa w plikach cookies, pamięci lokalnej i sesji przeglądarki internetowej
Podstawowe funkcjonowanie strony Do poprawnego korzystania z tej strony wymagane jest anonimowe przechowywanie niektórych danych dotyczących jej wyglądu oraz sposobu działania